http://www.levante-emv.com/comunitat-valenciana/2012/04/17/educacion-aumentara-alumnos-aula-horas-clase-profesores/897845.html
En els últims mesos ens hem fartat de veure a les notícies que el sector de l'Educació està sofrent un munt de retallades, i els professors ja no saben que fer, no saben que pensar. Actualment molts professors estan assistint a les aules per donar classes sense saber que serà d'ells en un o dos anys, i damunt el Govern els ha "premiat" amb un augment de la ratio al aula, és a dir, les aules passaran de tindre 20 o 25 alumnes a tindren de 30 en amunt. I jo pregunte, per què no deixen de injectar diners als bancs per a que es recuperen i deixen de retallar en EDUCACIÓ i SANITAT? Els BANCS són productors i/o promotors de l'inteligència i de l'adquisició de coneixements per als futurs enginyers, banquers, docents, funcionaris, etc.?
Jo crec que no, que l'únic que fan els BANCS és guardar els diners de la gent, aleshores, per què no invertim en EDUCACIÓ que és la disciplina que promou el futur dels espanyols i ,en general, dels europeus?
No sé fins on aplegarà aquesta situació però crec que s'ha de fer un canvi de mentalitat per part del Govern i deixar d'invertir diners en "SAC TRENCAT".
No hay comentarios:
Publicar un comentario